среда, 28 октября 2015 г.

Сэло и люды. Бес АБС.


Вот нет феншуя, хоть ты тресни, когда во дворе горы строительного мусора. Поехал я сегодня такой грустный утром в магазин за хлебушком на мериде. А тут как раз Иван Данилович.
-- Іване Даниловичу, а ваш трактор на ходу зараз.
-- Та на ходу, да.
-- А кузов в нього підіймається.
-- Звісно, підіймається.
-- Іване Даниловичу, а чи можете ви його у мене поставити, я брухт зі двору накидаю, та вивеземо.
-- Та можу, але в мене часу немає, я тобі його зараз на двор пригоню, а далі ти сам.
-- Як сам, ви шо?
-- А шо, тиж на машині їздиш.
-- То да, но шо моя пупусєчка, а шо ваш трактор!
-- Одна фігня, я зараз собакам кашу наварю та до тебе.

Ну вот, пригнал Иван Данилович трактор и уехал на велике. Я кузов трэша накидал почти и думаю себе. Вот сельские мужики, они же на тракторе могут, попрошу кого-нибудь. Тут как раз Рома закончил мне цоколь штукатурить.
-- Рома, ты на тракторе можешь?
-- На девешонку? Та мене на такому батько за хлібом ганяв, коли мені десять років було!
-- Рома, поехали, вывезем мусор на свалку.
-- Та ти сам сідай!
-- Та я не можу!
-- Як так, бля, не можеш, ти ж на машині їздиш!
-- Рома, я не можу.
-- Та як це не можу, в селі живеш, а на тракторі не їздиш. Сідай!
А в тракторе, зараза, руль японский, справа и коробка слева. Сидишь там такой на высоте полтора метра, а впереди два метра кузова.

-- Так, ось диви, усе як у тебе, ось сцепа, ось тормоза, ось газюка. Оце декомпресія. Тут як у тебе, тількі гідрача нема та всяких там абеесів-шмабеесів. Давай, декомпресію жмакай. Так, сцепу вижми, заводь. Бачиш, тепер третю передачу.
-- Шо?
-- Третю врубай.
Я дергаю за ручку, но но же не пупусечка, нифига не дергается.
-- А где третья?
-- Ось диви, тобі Данилич підказку приклеїв. Давай врубай та газуй!

Ага, в общем, сегодня я возил мусор на тракторе. Скорости там переключаются нереально через жопу и, не смотря на то, шо их там шесть ... В общем, я уже почти настоящий сталевар. В селе живу, на трактори ездю. Вот у меня он стоит во дворе, ага, я уже кузов накидал. Утром поеду в самостоятельный трип на свалку, один на один с железным конем, без гидрача и всех этих ваших абээсов.